Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 00:07 - 15.04.2000
Автор: bericht Категория: Лични дневници   
Прочетен: 229 Коментари: 0 Гласове:
0



Сухи, тъжни, безкомпромисно жестоки дни се редят и се изнизват подобно на морски пясък измежду широко отворените пръсти на вечността ... И някак с тъжна усмивка установявам, че просто съм спрял да мечтая, спрял съм да живея.
А може би това е защото ме е страх от непосилната тежест на моите претенции към неосъществените ми мечти. Страхът от това, че разликата между реалния и мечтания свят е огромна, ме кара да огранича мечтите си в робските окови на ежедневните задължения. Задълженията ми, като жесток и кисел властник, поел бича в силната си десница, ме принуждават да вървя в посоката на безвъзвратно изтичащата от родното кътче вода, губеща се в далечните пенливи води на реката - майка и тираничен повелител, водеща децата си на сигурна гибел, разчитаща единствено на наивната доверчивост на нежно приласканите детски сърчица. А те туптящи радостно, игриво се вълнуват и впечатляват от всяка подробност на съвършенно изглеждащия, заобикалящ ги с дружелюбно изражение, свят, който при всеки удобен случай краде от чистия животворен ентосиязъм на водните молекулки, изхвърляйки сред пенливия поток отровния си жлъчен сок, способен да убие дори този хищен, див, ужасяващо жесток и приспособен свят ...


Тагове:   мечти,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bericht
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10432
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930